Archiv Mirovy diskuse na stránkách ČSS

12345 » 05. 02. 2010, 22:35

to Iva: Ani jednu, ale obě kapely jsou fajn :) Jj, nové album Lifehouse, Smoke and Mirrors, ale opravuju se, vyjde až za měsíc, 2. března, zatím je venku jen tenhle singl - Halfway Gone: http://www.linkon.cz/g8cva Chris Daughtry zpívá na jedné písničce z alba - Had Enough. Zmátlo mě to, že na oficiálních stránkách uváděli, že s nimi Chris někdy zpívá naživo. Jen ještě něco, přišlo mi trochu žinantní tě opravovat (a už se mi to tu snad i stalo), ale já nejsem mužského rodu a když čtu ty komentáře dozadu (obvykle to nestíhám číst všechno), tak mi až teď dochází, že si to asi celou dobu myslíš :-) Omlouvám se za vzbuzení mylného dojmu, to je tím, že píšu většinou bezrodově :)

12345 » 05. 02. 2010, 15:57

to Iva (ne Iva od Martina Chodúra :-): Ještě k tomu, co jsi napsala včera v noci k Lifehouse - určitě máš pravdu s tou podobností stylu a žánru s Daughtry. Teď zrovna hledám na netu, kde si koupím jejich nejnovější album (teď vyšlo) a na jejich oficiálních stránkách se píše, že s nimi dokonce Chris Daughtry nazpíval pár nových písniček na nové album. Zas až tak fanaticky tuhle kapelu nesleduju, takže je to pro mě novinka.

12345 » 05. 02. 2010, 11:22

Ahoj všem a díky za odkazy! Hm, to mi právě vrtalo hlavou, jestli Miro už manažera má, nebo to řeší sám. Na jednu stranu je to asi finančně výhodnější, ale na druhou to může jednak působit ne příliš profesionálně a pak, Miro se ještě úplně neorientuje v showbusinessu, nemá kontakty a úplný přehled, jak to funguje, navíc to musí být dost časově i logisticky náročná záležitost. Manažer by měl ovládat i další věci mimo sjednávání kšeftů, měl by se vyznat aspoň rámcově v právu, mediální komunikaci, image-makingu a dalších věcech, aby se klient mohl soustředit jen na vystupování a nemusel řešit související problémy. Tak snad to zvládá, ale podle mě se to dlouhodobě v jednom člověku zvládat nedá, ať je člověk sebeschopnější.

12345 » 04. 02. 2010, 23:03

to Andrew and Iva: Odkazy na Lifehouse byly ode mě, ale čistě na youtube, ne na rapidshare nebo podobně :-) To Iva: Těší mě, že se ti ta hudba líbí, je to perfektní muzika, dá se to poslouchat opravdu celý den.

Co se týče Let's Dance, určitě bude fajn ho moci zase pravidelně vídat, ale doufejme, že bude stíhat vystupovat a hlavně pracovat na CD. A ke spekulacím, jak to Mirovi půjde - pořád mám před očima třetí semifinále a choreografii ke společně zpívané Sunny, jak tam Miro snaživě, ale mimo rytmus šlapal zelí :-) Mně osobně se zdá, že se pohybovat umí, pokud jde o přirozený pohyb, ale jestli to zvládne i na parketu, to je už asi jiná věc. I když ani tak nevím, jestli mě to donutí se na LD dívat, taneční pořady mě moc neberou. Už aby bylo to CD a Miro vystupoval s vlastní tvorbou...Tohle bude sice asi fajn zkušenost a doufejme, že si za ni nechá pořádně zaplatit, ale upřímně řečeno mě to moc nezajímá.

12345 » 03. 02. 2010, 18:49

Ahoj všem! Četli jste tenhle (teď už dost neaktuální) článek: http://www.linkon.cz/1yfhh ? Je to zajímavé asi v podstatě jen kvůli těm koníčkům.

12345 » 02. 02. 2010, 14:15

Na http://www.linkon.cz/xt7f3 (stejný blog jako včera) jsou fotky z Mirova vystoupení z Imperio Clubu v Sabinově. Za ty fotky by měl něco vybírat :-)

12345 » 01. 02. 2010, 18:30

to Luciinetska: Odkaz třeba tady: http://www.linkon.cz/htfpk

12345 » 01. 02. 2010, 00:11

Ten nick mi taky vrtá hlavou. A co když jsou to dvě slova - exec a law? "Execlaw" v adrese execlaw.com je zkratka pro executive law. Třeba Miro fušuje taky do práva :-) Ale vážně, netuším, co je tím myšleno. to Bára: Správný postřeh.

12345 » 29. 01. 2010, 20:16

Souhlasím s dafi, i když ten poslední finálový večer byl podle mě poznamenán už celkovým vyčerpáním a problémy s hlasivkami, proto to nedopadlo na 100%. Miro toho Timberlaka následně komentoval tak, že měl před i při vystoupením bolesti hlavy, proto se asi tvářil tak, jak se tvářil. Kdo trpí na migrény, chápe. Nemyslím, že by si tu kritiku bral až zase tak k srdci.

12345 » 29. 01. 2010, 19:49

to Bára: Martin je talentovaný muzikant, teď je to sice těžké posoudit, jak dobrý skladatel je, ale objektivně vzato by na tom asi měl být lépe než Miro. To je jenom předpoklad, jelikož Miro nemá ani klasické hudební vzdělání ani takové zkušenosti jako Martin. Jestli se to potvrdí, uvidíme, až jim to CD vyjde. Spíš si myslím, že Martin chce vydat něco ve velkém stylu, asi nějaký moderní pop s bohatými aranžemi a to mu prostě bude trvat mnohem delší dobu, než kdyby to proběhlo tak jako v případě jiných superstaristů, kteří vydali CD, které se skládalo z písniček slátaných z melodií z mezinárodních databází, jenom přetextovaných. to Mag: V tom máš pravdu, že váháním by riskoval odliv fanoušků, ale ten přijde každopádně, to je přirozená věc i u zavedených umělců. Další věc je, že pokažený uspěchaný debut je z dlouhodobého hlediska podle mě horší než odložený, ale kvalitní debut.

12345 » 29. 01. 2010, 18:17

to Leila: Já to chápu tak, že skoro žádná z písniček, které měl připraveny před soutěží, se na tom CD neobjeví, soudím tak aspoň podle toho, jak se Miro vyjadřoval o plánech na CD v poslední době po různu v rozhovorech. Mluvil o výhradně česko-slovenském albu a že na něj teprve připravuje písničky, proto si myslím, že ten plán, že vydá to, co už napsal před soutěží, padl. Za sebe musím říct, že by mě moc zajímaly ty jeho anglické věci. Kdyby chtěl dát nějak k dispozici aspoň jednu svoji anglickou písničku, bylo by to fajn. Druhá věc je, co s těmi jeho věcmi u Sony udělají a do jaké míry si prosadí vlastní vizi a jestli to vůbec půjde. Třeba z toho nakonec vyleze něco zcela odlišného, než s čím přišel. No uvidíme. Já si klidně počkám i rok, dva, pokud to CD bude dobré.

12345 » 28. 01. 2010, 09:18

Video ze streamu s Mirem:http://www.linkon.cz/wpabw

12345 » 27. 01. 2010, 23:53

to Lilie: Zkus jiný internetový prohlížeč, ale netuším, v čem by mohla být chyba.

12345 » 27. 01. 2010, 23:28

to Leila, ewilyn, RIA: Není vůbec zač! to Lilie: V čem je problém? Jinak by to mělo jít, pokud dojdeš na ten odkaz, dole sjedeš na Free download, opíšeš text z obrázku a klikneš na Stáhnout free, potom by to mělo jít bez problémů. I když tohle ti asi moc nepomůže...

12345 » 27. 01. 2010, 20:30

Sorry, zase pozdě :)

12345 » 27. 01. 2010, 20:26

ro RIA: http://www.linkon.cz/unxp0

12345 » 26. 01. 2010, 22:00

Když se tu probírá, komu je Miro podobný, tak na začátku superstar, ještě než mu ostříhali vlasy, mi trochu připomínal zpěváka téhle kapely: http://www.linkon.cz/9f93g Ale stejně, jako nás tu na fóru zaujal každého z jiného důvodu, jelikož zcela zjevně neposloucháme všichni stejný typ muziky, tak i ty názory ohledně podobnosti mají podobně široký rozptyl :)

12345 » 25. 01. 2010, 11:08

to Lilie: Nebo ulejvák, lenoch, záškolák :-)

12345 » 25. 01. 2010, 11:07

Mám asi zvláštní uvažování, ale u mně tím přiznáním, že školu celkem fláká, Miro spíš stoupnul. Já spíš nechápu mentalitu těch šprtů, kteří nikdy nevynechali ani jednu přednášku a učili se už od září :) Typicky městské děcko, to jsou taky předsudky na entou, spousta děcek z vesnice prosedí den u PC a taky po nich nikdo nic nechce. A pod označením dítě ulice si spíš představím nějakou problémovou mládež, o kterou se nikdo nestará.

12345 » 25. 01. 2010, 10:54

Jjak zmínila Gatla (mimochodem není vůbec zač), že se Miro pokoušel před superstar obcházet hudební vydavatelství, napadá mě, že asi určitě musí mít někde doma minimálně dema se svojí tvorbou. Škoda, že se k nim nemáme jak dostat :) Ještě k tomu flákání - u někoho, kdo spolupracoval s kapelou, která si říká Skivers, se nedá čekat nic jinýho :)