Archiv Mirovy diskuse na stránkách ČSS

mari » 16. 12. 2009, 22:16

pre Ivana:prečo nám tu kazíš pohodičku ,čo tu máme?Ria,mne sa viac páčil rockový účes,ale videla som niekde foto ,kde mal rovné vlasy-iba tak na prírodno a nebolo to zlé... To obočie ako dvíhal,bomba,ani mi nevadilo,že v tej pesničke mal byť smutný z rozvodu! Hlavne som zvedavá,čo budú spievať vo finále?

mari » 16. 12. 2009, 21:39

Aký účes by mal mať v o finále?

mari » 16. 12. 2009, 20:55

Mám dotaz:prečo trvala Mirova Dreem On tak krátko a Chodúrova Lady Gaga tak dlho?Tiež si myslím,že Miro by si to víťazstvo vedel viac užiť,neobťažuje ho byť stredobodom pozornosti.Má obrovskú charizmu,ludia mu už uveria všetko a aj ospravedlnia chyby,ktoré by iným vytkli.Ani sami nevedia prečo,proste im (nám)asi pobosoroval tým svojim čarom...A spevom samozrejme!Ešte ma zaujíma,prečo sa predpokladá,že mu fandia pubertiačky,ked moje kolegyne ho žerú a spolužiačky mojej dcéry fandia iným...

mari » 15. 12. 2009, 22:32

V Nebude to také lahké drahá ten "mrk"nemal chybu! V Aerosmith sa mi páčil,ked spieval chraplavým hlasom,a v Srdce jako..mu tá gitara moc sekla,možno sa to nehodí,ale pripomenulo mi to táboráky "za mlada".Bavil sa,žiadny stres,či to bude dokonalé...Užíva si to tam a my s ním.

mari » 15. 12. 2009, 21:40

Pobavilo ma video kde sa Mira a Martina pýtajú,na čo si ráno pomyslia ako prvé:tak Martin myslí na to,že musí trénovať,aby sa zlepšoval a Miro že musí ísť na malú potrebu...Niekedy je menej tuším viac...

Andrew » 15. 12. 2009, 21:03

Tak to jsi fakt blondýnka :) Zkus si to tu přečíst. Tady píše spousta čechů, kteří Mirovi fandí. A já jsem jeden z nich.

Andrew » 14. 12. 2009, 18:06

Danielson: Díky! To, co jsi napsal, je na potlesk ;)

Andrew » 14. 12. 2009, 00:40

Ivo, doporučuji sedět doma a poslouchat CD. To podá při každém spuštění stabilní výkon.

My ostatní se s chutí podíváme na soutěž amatérských zpěváku a ty chyby rádi odpustíme.

Andrew » 13. 12. 2009, 18:27

Julčo, máš pravdu. Ta soutěž je nespravedlivá. Vždyť tam stojí samouk proti člověku, který má 5 let konzervatoře :-)

Andrew » 13. 12. 2009, 18:08

Hele, zrovna na to We Will Rock You nepotřebuješ zpívat jako Pavarotti, to fakt stačí odkřičet. Ale musíš to vydržet, no.

Andrew » 13. 12. 2009, 18:05

Ano, on na Chodúra nemá. To víš ty, já, on, my všichni. Ale pouze co se kvality zpěvu týče. Ale on má něco, co ten Chodúr ne. Umí to na pódiu rozbalit. A taky trochu líp vypadá :) A dokud budou rozhodovat diváci a ne profesoři zpěvu, má právě proto šanci.

Hele, za ty Queeny bych mu dal pěstí, ale on je holt dal po svym. Jako Freddy to nedá nikdo (nebo to dopadne jako Bendigovo Don't Stop Me Now, což byla taky pěkná bída), takže prostě zkřížil ty svoje GNR, Queeny a na závěr do toho po Šmajdovsku zapištěl. Tenhle styl mu už několik kol funguje a on vypadá, že ho to baví, tak proč by to měnil. A to že ty Queeny nedokázal dokřičet do konce - představ si sebe, jak tam před publikem stojíš, tři miliony lidí na tebe zírají v televizi a ty musíš ukázat, co v tobě je. Buď můžeš po Chodúrovsku dokonale odzpívat a trochu si u toho zamávat druhou rukou nebo do toho dáš po Šmajdovsku všechno. A holt to přeženeš a do cíle se jenom dobelháš. Ale právě na tom, je vidět, že jsi do toho dal úplně všechno. Já jsem fanoušek The Who a jsem upřímně rád, že ho nenapadlo dát si něco od nich, protože to by byl ještě větší masakr :) On má dobrej hlas, ale Rogera byl zvládnul tak 10 sekund :)

A ještě jednou - názor opravdového odborníka je opravdu k ničemu, protože o vítězi rozhodnou laici - my. A to, že je Miro objektivně slabší zpěvák než Martin, víme všichni.

Andrew » 13. 12. 2009, 16:42

Lothlorienn, nejsi ty tak trochu paranoidní? :)

Na casting každý přišel tak, jak byl. Teď mají kolem sebe tým lidí, který se stará o každé uprdnutí. A chtějí vyhrát. A aby mohli vyhrát, musí se lidem líbit. Tečka. Takže je sice fajn, že si vlasy dycky dělal sám, ale teď už to holt nejde. Jestli ti připadá vytuněnější než dřív (což bych vyjma vlasů neřekl, ale budiž), tak to je evidentně tím týmem lidí kolem. Nepředpokládám, že by přišel do maskérny a řekl "sorry dámy, já jsem svůj, nesahat".

Představa, že ho tam dosadila produkce a on je geniální zpěvák, který s Chodúrem zamete podlahu, jenom to skrývá, je fakt absurdní. Takový člověk nemůže být samouk, ale musel na sobě roky a roky pracovat. A to by od někud prosáklo.

Proč postupem času dostává víc a víc prostoru, je taky zřejmé - je to šoumen. V divadle to nebylo jak ukázat, později taky ne. První příležitost bylo až první finále. Jediný, kdo se mu blížil, byla Leona, jenže ta měla smůlu v tom, že nebylo... řekněme pohledná podle aktuálních trendů, takže vypadla. No a tak tam zbyl jako jediný, kdo přitáhne lidi k televizi a rozhýbe publikum. A produkce se toho chopila, což ji nikdo nemůže mít za zlé, protože koláče sledovanosti jsou to, co se počítá. No a stejné chyby dělá proto... já nevim, asi proto, že ta šou je pro něj důležitější než formálně bezchybný zpěv. Ono je to hlavně úplně jedno, protože nerozhoduje porota, která by měla rozhodovat podle kvalit zpěvu, ale diváci, kteří tomu houby rozumí a vybírají si podle sympatií. A to je dobře, protože já budu mít tisíckrát radši pobíhajícího paviána Šmajdu než profesora Chodúra, u kterého se mi chce tak trochu spát.

mari » 12. 12. 2009, 17:15

...dúfam,že to čítala aj jeho mama,a príde tam urobiť poriadok... Alebo možno ani sám netuší,že nejakú vaňu bude potrebovať... Nezdá sa mi,že by si tam až tak mohli sami robiť choreografiu,aby ani štáb nevedel...,ako to píšu v pluske.

mari » 11. 12. 2009, 23:48

Ano,autogramiáda v Prahe...to hádzanie hlavou ,to nech už nerobí!

mari » 11. 12. 2009, 22:16

ha ha ha,len nech nevymýšla iný adrenalín,ked sa raz stavil,tak nech slub dodrží...sa bojí zrazu...Možno mu začnú aj Chodúrovci posielať hlasy,aby ho naštvali...Mňa nič slušné nenapadá,to farbenie bolo naj.Ako stávka myslím,už výsledok bojim,bojim...

mari » 11. 12. 2009, 21:40

Mňa na Mirovi fascinuje ešte jedna vec:aký je na podiu prirodzený,javisko mu patrí!Zvláda choreografiu aj spev,napr.Je to blízko-rovno má aj videoklip,pre mňa super.A pristanú mu davy fanúšikov:plný štadion-a on si to užíva,ako by spieval takto už roky!Niekde bolo povedané o Chodúrovi,že by sa uplatnil v muzikáloch,no neviem,či by tam stačilo iba stáť a odrážať sa rukou...

ZUZA pre Andrew » 10. 12. 2009, 19:02

No tak tomu hovorím odrbali nás,decká to vedeli už keď to podpisovali,takže asi vedia čo daľej...Ja si počkám,Mirov príbeh budem sledovať nadaľej aj po súťaži,lebo ma to zaujíma...Dík za info Adrew,neriešila som to takže som bola v tom že dostanú prachy,ja sa priznám,že vlastne nesledujem superstar, sledujem Mira.A nie som" do neho "ako by sa mohlo zdať,mám už svoje roky,ale niesom ani stará škatuľa,tak pozor na mňa....Aj ked priznávam,že vyzerá dobre.

Andrew » 10. 12. 2009, 18:34

To video je náhodou super. A komentáře k němu ještě lepší :))

ZUZA: Tohle se píše na stránce O pořadu: "Výherca súťaže získa okrem titulu SuperStar exkluzívnu nahrávaciu zmluvu a ročný televízny kontrakt na 100 000 eur!"

RIA: Však já o tom vašem nočním snění nepsal negativně :)

Ještě k té škole. Já jsem tohle zažil. Na rok jsem vypadnul ze školy a pak už prostě vrátit nedalo. Jednak se člověk musí doučit prakticky všechno nazpátek, protože to zapomene, druhak už je navyklý na úplně jiný denní rytmus než je studium. A na architekturu fakt asi nepůjde člověk, kterého to nebaví. On už je malý zázrak se tam vůbec dostat... Na druhou stranu je lepší když si čumák nabije ve dvaceti než ve čtyřiceti, žejo :)

Andrew » 10. 12. 2009, 15:21

Pavel: Tohle nevyřešíme :) Ty si myslíš, že není prozíravý a že až superstar mánie opadne, zraní ho to. Já si myslím, že si to užívá a vzhledem k tomu, jakou hudbu má rád, ty ječící holčičky snad ani za svoje publikum považovat nemůže. Vždyť kolik z jeho fanynek někdy slyšelo o GNR nebo LZ? Ale pravdu zná jenom on. My se můžeme maximálně dohadovat na základě toho, jak se chová v televizi (předpokládám, že ho osobně neznáš; já ne).

Pokud bych mu já měl něco vytknout (pokud je teda pravda to, co jsem kdesi četl), tak jestli nechá architektury, aby se mohl věnovat hudbě, bude to největší chyba v jeho životě. I když talent evidentně má a dává do toho všechno, nevěřím, že se hudbou uživí, byť by se mu povedlo občas vydat nějaké CD. To je na našem federálním písečku utopie.

Andrew » 10. 12. 2009, 13:40

Pavle, tohle je jasné každému, kdo má v hlavě mozek. Superstar není charita, kde dvě televize splní sen skromnému klukovi z Košického sídliště. Superstar je jen další způsob, jak může Nova a Markíza vydělat prachy. Taky těch 100.000 EUR není na ruku, ale je to roční smlouva s televizí. Takže výherce bude rok dělat cvičenou opičku a těch 2,5 mega dostane za to. A myslím, že je nám všem jasné, kdo televzi přiráhne víc lidí (a tedy peněz) - jestli Martin, který sice zpívá jiný level, ale jinak působí jako ledový král, nebo Miro, který se má ještě hodně co učit, ale je charismatický šoumen.

A o Mirovi si můžeš myslet co chceš, ale rozhodně není hloupý. Tohle se z jeho pohledu nedá brát jinak než že účel světí prostředky. On chce, aby ho lidi znali, chce fanoušky a chce je bavit. A takhle je získá. Sice jsou nejvíc vidět a slyšet ječící pubošky, ale jinak to prostě nejde. Nebýt superstar, já ho neznám a věř mi, že mám do ječící pubošky fakt daleko :)) A věřím (doufám), že takových je hodně.

Jinak dámy, musím říct, že vaše noční snění se čte opravdu hezky a směju se tomu, co dokáže jeden blonďatý zajíc :) A věřte mi, že být na jeho místě (jsem o 4 roky starší), napřed se červenám až na zadku a pak mi narostou ramena, že neprojdu dveřma :)