Archiv Mirovy diskuse na stránkách ČSS

alex Pre "nicknenick" » 10. 12. 2009, 17:59

V niečom pravdu máš a vniečom nie.Hlavne netreba vytrhávať veci z konextu,To čo povedal keď dospieval tých Queenov,bolo myslené skôr asi ako reakcia na hodnotenie poroty v takom prípade si svoj výkon musíš bud obhájiť alebo omluviť to je fuk proste chce moderátor po tebe koment.Na koncerte tvoj výkon hodnotí publikum,buď ti tlieska alebo ťa vypíska a čokoľvek potom hovoriť je ťažký alibizmus.Nechajme ho veď je mladý,ja mu verím že to upláva.školu môže dokončiť veď ide o výšku a nie o dokončenie strednej.Architektúra je krásne a zodpovedné umenie,a dá sa na ňom slušne nabaliť keď si dobrý,no okrajovo sa študovať nedá to mi ver.

Iva tu nicknenick atd » 10. 12. 2009, 16:54

Informácia pre tých ktorý špekulujú nad tým prečo a s akým zámerom Miro do superstar išiel a čo od toho očakáva, možno by pomohlo prečítať si nejaké rozhovory s ním. Na túto tému sa už niekoľkokrát vyjadril. Som šťastná, že o ňom už viem, ako isto mnoho ďalších a na jeho CD budem stáť v rade prvá. Prinajmenšom len zo zvedavosti ale aj veľkého záujmu, ktorého by nedosiahol možno ďalších pár rokov. Tak je to veru. Každá minca má dve strany . A koncerty? Tak tie by sme si užili najviac, no nie :)

nicknenick » 10. 12. 2009, 16:32

Pavel a Andrew tu nadhodili velice zásadní věc - jak se Miro dívá na svoji kariéru po soutěži, jestli bude sázet na svoji momentální a velice krátkodobou popularitu u malých holčiček, která je do značný míry virtuální, nebo to myslí s muzikou vážně a je připraven na to, že na takovouhle pozici se už pravděpodobně nikdy nedostane. Těžko soudit, jak to má, ale mě osobně dost zklamalo jeho vyjádření po Queenech, že pokud se to lidem líbilo, je v podstatě jedno, že to nezazpíval nejlíp. Chápu, že navázání kontaktu s publikem je pro něj klíčový a je v tom ze současných soutěžící asi nejlepší, ale (!) naznačuje to, jako by mu tolik nezáleželo na hudbě jako na tom, aby se zavděčil publiku a to je podle mě naprosto špatnej přístup pro muzikanta, kterýho si člověk může vážit. Na druhou stranu je to interpretační soutěž, takže asi nemá cenu vyčítat mu v téhle fázi tohle, jako autor může být vynikající autentickej muzikant, ale tenhle přístup mě prostě zaráží, jelikož mě primárně zaujal jako člověk s dobrým hudebním vkusem a inteligencí, který nemá potřebu šaškovat a už vůbec ne honit body u pubertálních fanynek, které se na něj stejně po skončení soutěže dříve nebo později vykašlou a doufám, že si uvědomuje, že tenhle přístup, i když za ním není kalkul, odrazuje lidi, kteří by měli po skončení jeho soutěže hlavně zájem o jeho hudbu a ne až tak o to, co kde na pódiu předvádí za show nebo jak vypadá. A věřím, že je dost těžký nenechat se tím umělým kolotočem vtáhnout, zvláště když má někdo takovou ze zásady milou a na lidi zaměřenou povahu. Za sebe říkám, že Mirův hlas je pro mě jedinečný a osobitý a líbí se mi, jak cítí hudbu, takže je asi jediný ze všech soutěžících, kteří kdy prošli superstar, kdo mě zajímá i po soutěži, ale bude mě zajímat jen tehdy, pokud si bude vědom toho, že kvalitní hudba je to zásadní, a ne to, aby ho milovaly davy. Je to jen má reakce na mediální obraz, neříkám, že takový Miro skutečně je, to si vážně netroufám vůbec soudit a věřím, že to má v hlavě srovnané, už v jeho vlastním zájmu. A souhlasím s Andrewem, že nechávat školy, ještě k tomu v tak prestižním oboru, by byla jednak hrozná škoda a potom lehkomyslnost, protože i ti nejúspěšnější mají co dělat, aby se hudbou uživili. Na druhou stranu vím, co to je studovat obor, který člověka nebaví a nemá k tomu vztah a pokud to má takhle, tak je asi volba jasná. Každopádně mu držím palce, a to se netýká jen soutěže, ale hlavně dalšího života!