kritik » 13. 02. 2010, 18:49
manager- manager muze byt velka pomoc. ale manageri
byvaji obchodne a v jednanich velmi zdatni lide, kteri casto
sleduji hlavne sve zajmy, coz jde pochopit, protoze to delaji
proto, aby se uzivili. dela dobre ze ho nema? mozna ano mozna ne.
mit managera co sleduje opravdu zajem sveho sverence je velka
uleva. ale je tezke takoveho rozpoznat. je par lidi v showbiz co
managera nema....mel by mit aspon zdatneho asistenta/asistentku,
kdo mu bude managovat ksefty do te miry, ze rozpozna co se da
casove zvladnout a co ne. management sebe sama a domlouvani
kseftu.. to velmi schopny jedinec muze zvladnout, za predpokladu,
ze si udela dostatecne znamosti.
promo akci - ve fazi a pri typu akci co ma miro, je promo
dostatecne v tom rozsahu, ze se jedna o kluby a ze podle vypraveni
to nestoji vlastne jen na nem...myslim program. delat pro kluby
pompezni reklamu jsou vyhozene penize, za predpokladu, ze ma zatim
pri vystoupenich plno. obrovska reklama na akci, kam se vejde
omezeny pocet lidi , spis lidi ve svem dusledku nastve, pokud se
tam pro preplnenost nedostanou.
pokud ma na programu vetsi akce kam se vejde hodne lidi je ale
treba poradne promo udelat. coz by meli taky mit na pameti spis ti,
se kterymi ma smlouvu na tu urcitou akci.jestli miro nema managera,
ktery by to mohl tez managovat,a pokud uz takovy zpevak nema primo
team a osobu jen na pr...muze pri sepisovani smlouvy taky
nakousnout zpusob promotion pro akce, zejmena takove, kde bude
hlavni hvezdou.myslim tim dat najevo, ze by promo byla zadouci.
otazkou ale je, jestli si muze v teto fazi vymyslet a diktovat
podminky.
ale pro akce v klubech jak se zda -zatim- zpusob promotion
dostacujici.
promo cd pripadne zcela vlastnich akci, to uz je jina. zavisi na
tom, kdo cd vyda.a kdo ma zajem na prodeji...tady uz jde na blbe
udelane promotion pohoret.
podobne u velkych vlastnich koncertu nebo u snury vlastnich
koncertu